 |
חברת בזק בינלאומי גייסה מתחילת השנה כ-80 אלף לקוחות אינטרנט מהיר, יותר מכל ספקית אינטרנט אחרת בישראל, והגיעה ל-300 אלף לקוחות אינטרנט בפס רחב - מספר המנויים הגדול ביותר. מתוכם 100 אלף מנויים בחבילות של מהירות 1.5 מגה-ביט בשנייה ומעלה. בעקבות התרחבות מרשימה זו, השלימה החברה בימים אלה את שדרוג ליבת רשת האינטרנט שלה פי 4, לקצב של 10 ג' יגה-ביט בשנייה, המהיר ביותר בארץ. עלות השדרוג הגיעה לכ-4 מיליון שקל, והוא כלל החלפת מתגים, שרתים ונתבים ברשת הפנימית של החברה. הרחבת קצב ליבת האינטרנט מאפשרת לחברה להמשיך ולגייס לקוחות, ובמקביל לשמור על קצב גלישה גבוה יחסית. במקביל, השדרוג מאפשר לחברה להציע יותר תכנים ייעודיים בעלי ערך מוסף על הרשת הפנימית, כמו שידורים של תוכניות מציאות, בדומה לתוכנית "היאכטה" המשודרת באינטרנט ללקוחות החברה. בזק בינלאומי וחברת הלווין יס הן חברותבנות של בזק, שבאמצעותן מנסה מונופול השיחות הפנים-ארציות לשמור על הדומיננטיות שלו בשוק התקשורת, על רקע התרחבות התחרות בו. בזק בינלאומי, הפועלת תקופה לא ארוכה יחסית בתחום האינטרנט, הצליחה בשנים האחרונות להשתלט על נתח שוק של 35% מכלל הגולשים בפס רחב, ולהוביל את התחום. במקביל, פעלה בזק להגדיל את מספר מנויי יס, כך שכיום ליס 440 אלף מנויים ונתח שוק של כ-33% מכלל מנויי הטלוויזיה הרב-ערוצית. בניגוד ליס, אשר רושמת הפסדים כבדים נוכח הוצאות גיוס הלקוחות החדשים, בזק בינלאומי היא חברה רווחית, שאינה דורשת הזרמת כספים מהחברה-האם בזק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|