 |
/images/archive/gallery/105/692.jpg יצחק פטרבורג, מנכ''ל סלקום
צילום: רובי קסטרו  |
|
סקר של סלקום: להקפיא פעולות השיווק לדור השלישי |
|
בסקר שבדק את תקופת ההתנסות בשירותי הדור השלישי עלה כי המשתמשים אינם מרוצים |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
אסנת כותן 8/9/2004 8:05 |
|
|
|
|
 |
סקר שבדק את תוצאות תקופת ההתנסות בשירותי הדור השלישי של סלקום, מצביע על חוסר שביעות רצון של המתנסים. במקביל מעידות התוצאות על חוסר בשלות של הרשת (UMTS) לשלב הבא - שיווק המכשיר (אריקסוןZ1010) ואסקפת שירותים לקהל הרחב, כך נודע למעריב. מהמידע עולה כי הסקר התבצע בעיקר בקרב לקוחות בעלי מכשיר אריקסון Z1010 מאזור תל-אביב. על-פי הסקר, שביעות הרצון של המתנסים ברשת נמוכה - כ-50% מהמרואיינים דירגו את שביעות רצונם בציונים נמוכים. לתוצאות הסקר מצורפות ההמלצות הנדרשות לפעולה: שיפור ביצועי הרשת והשירותים לרמה מינימלית שתתקרב לביצועי הרשת המוכרים, הארכת תקופת ההתנסות באופן מיידי לכל משתתף במבצע ההתנסות ב-3 חודשים נוספים, כולל כל ההטבות הכרוכות בכך. כמו כן, נטען בהמלצות כי נדרשת פעולה מהירה של סלקום לשיפור חוויית הלקוח מהרשת ומהשירותים, ועצירה זמנית של המשך הפעילות השיווקית של מוצרי הדור השלישי בטכנולוגיית UMTS. מבצע ההתנסות החל לפני כ-3 חודשים , ובמסגרתו חולקו על-פי ההערכות ללקוחות 300-200 מכשירים, לתקופת התנסות בת חודשיים-שלושה. דוד לרון, ראש חטיבת הלקוחות בסלקום, אמר בתגובה: "מדובר במחקר אחד מתוך כמה שערכנו על קבוצות משתמשים בשירותי הדור השלישי. ברוב הקבוצות שביעות הרצון גבוהה, ואכן באחד מהמחקרים, לגבי אחת מהאוכלוסיות שהקיפה כ-150 משתמשים, מצאנו בעיות בשביעות הרצון באזור ספיציפי. המחקר הוא חלק מהמדיניות שעליה הצהירה סלקום כחלק מתפיסת ההשקה של שירותי הדור השלישי,ושמטרתה לשתף את הלקוחות בתהליך הלמידה והשיפור, ובהתאמת השירותים ללקוחות. כל המרכיבים שעלו בסקר שופרו ותוקנו, ובימים אלה נבדקת הקבוצה פעם נוספת. בבדיקות של גורמים חיצוניים, כמו אריקסון העולמית ומעריב, נמצאה רשת הדור השלישי של סלקום כאיכותית בארץ ומהטובות בעולם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|