ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פז חנכה מתחם קמעונאי
מודי בן ש"ך: "המהלכים בחברה מתרכזים סביב הנכס העיקרי – תחנות הדלק"; תקים עוד כ-10 מתחמים בשנים הקרובות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/9/2004 10:51
חברת פז חנכה  מתחם קמעונאי חדש, הכולל תחנת דלק, חניה ללקוחות ואזור מסחר, במחלף בית ינאי. אזור המסחר כולל בין השאר: סניף חדש של "בית הפנקייק" , בית קפה מרשת "ארומה ", סניף בורגר ראנץ (שבבעלות פז) ,חנות מרשת YELLOW של פז , חנות ספורט  מרשת ספידו ועוד.
 
מתחם חופית, שבהקמתו הושקעו כ-10 מיליון שקל,  מייצג את התפיסה הקמעונאית של פז הרואה במכלול התחנה והשטח המסחרי, מתחם שנועד להעניק מגוון שירותי דרך לנהג בעצירה אחת –  one stop shop.
 
לדברי מנכ"ל פז , מודי בן ש"ך, החברה מתעתדת להקים 10 מתחמים  נוספים, במהלך השנים הקרובות. "במהלך התקופה, כל המהלכים בחברה התרכזו סביב הנכס העיקרי  שלה – תחנות הדלק  - ולא סביב שום מקסמי  שווא אחרים" אומר בן ש"ך  ומוסיף "דרך העבודה וההשקעות בתחנות, היא החזון האמיתי בענף הדלק, והיא גם  הדרך הנכונה והמנצחת , כי היא מובילה לתוצאות הטובות המקוות".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...