ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שפן אופנתי
פלייבוי תחל לשווק בארץ תכשיטי יוקרה ואופנה; צופה למכירות בהיקף 2.2 מיליון שקל בשנה הראשונה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/9/2004 10:47
חברת פלייבוי תשווק לראשונה בארץ תכשיטי יוקרה ואופנה של המותג פלייבוי. החברה צופה  למכירות בהיקף  2.2 מיליון שקל, במהלך השנה הראשונה.
 
סמנכ"לית השיווק של פלייבוי בישראל, שרית מדליה, מסרה כי החברה תשקיע כחצי מיליון דולר בפעילות פרסומית להחדרת מוצרי פלייבוי לשוק הישראלי. "כוכבים רבים בעולם עונדים את סמל השפן כתכשיט ולראייה ניתן לראות את קארי בראדשו ('סקס והעיר הגדולה') עונדת שרשרת עם תליון השפן".
 
יצוין כי קטגוריית התכשיטים, מהווה כ- 15 אחוז מנתח השוק של מוצרי פלייבוי שישווקו בארץ, כאשר בעולם, קטגוריה זו עומדת על סך הכנסות של כ- 70 מילון שקל.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...