 |
חברת פלייבוי תשווק לראשונה בארץ תכשיטי יוקרה ואופנה של המותג פלייבוי. החברה צופה למכירות בהיקף 2.2 מיליון שקל, במהלך השנה הראשונה. סמנכ"לית השיווק של פלייבוי בישראל, שרית מדליה, מסרה כי החברה תשקיע כחצי מיליון דולר בפעילות פרסומית להחדרת מוצרי פלייבוי לשוק הישראלי. "כוכבים רבים בעולם עונדים את סמל השפן כתכשיט ולראייה ניתן לראות את קארי בראדשו ('סקס והעיר הגדולה') עונדת שרשרת עם תליון השפן". יצוין כי קטגוריית התכשיטים, מהווה כ- 15 אחוז מנתח השוק של מוצרי פלייבוי שישווקו בארץ, כאשר בעולם, קטגוריה זו עומדת על סך הכנסות של כ- 70 מילון שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|