 |
מכון היצוא יספק למאות יצואנים ישראלים - בינוניים וקטנים מודיעין עסקי עדכני על מוצרי צריכה חדשים מ-150 מדינות ברחבי העולם. כך מסר שרגא ברוש, יו"ר מכון היצוא. בפרויקט החדשני יוכלו היצואנים הישראלים להתחבר למאגר מידע ייחודי בשם GNPD ולקבל, בנוסף למוצרים החדשים, מידע על המתחרים, מוצריהם, מחירי המוצרים, מרכיביהם, צורות אריזה ועוד. ברוש הדגיש, כי מכון היצוא הגיע להסדר נסיוני עם חברת מינטל העולמית באמצעות נציגיה הבלעדיים בארץ. בשלב הראשון של הפרויקט ייעשה פיילוט בענף המזון, והוא יורחב בהדרגה ליצואנים נוספים. לדברי ברוש, בחצי השנה הראשונה של 2004 טיפל מכון היצוא בכ-2,000 סוגיות מידע של יצואנים - גידול של כ-30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ב-6 החודשים הראשונים של השנה סיפק מכון היצוא ליצואנים הישראלים יותר מ-2,500 מחקרי שוק, מידע על עשרות אלפי סוכנים ומפיצים בעולם, מידע על כל התערוכות המתקיימות בעולם, עשרות חיפושי פטנטים, מידע על אלפי לקוחות פוטנציאליים, אפשרויות רכש חדשות ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|