ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/162/083.jpg
קמפיין המשביר
המשביר החדש לצרכן בקמפיין למיתוג החדש
יציג את התדמית החדשה של הרשת, כמציעה עולם שלם של הפתעות, חוויות וקניות
דפדף בכלכלה
מיטל זדה
31/8/2004 16:23
רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת בקמפיין מיתוג חדש, בהשקעה של שלושה מיליון דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל/OGLIVY, יכלול טלוויזיה ועיתונות תחת הסיסמא "המשביר החדש לצרכן - הקניות הכי טובות שלך".
הקמפיין יציג את התדמית החדשה של הרשת, "המציעה עולם שלם של הפתעות, חוויות וקניות".
ברשת מסבירים כי קהל היעד העיקרי הינן נשים בגילאי 45 – 25 נשואות ואמהות לילדים במעמד הבינוני.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...