ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המשביר החדש לצרכן בקמפיין למיתוג החדש
יציג את התדמית החדשה של הרשת, כמציעה עולם שלם של הפתעות, חוויות וקניות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
31/8/2004 16:23
רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת בקמפיין מיתוג חדש, בהשקעה של שלושה מיליון דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל/OGLIVY, יכלול טלוויזיה ועיתונות תחת הסיסמא "המשביר החדש לצרכן - הקניות הכי טובות שלך".
 
הקמפיין יציג את התדמית החדשה של הרשת, "המציעה עולם שלם של הפתעות, חוויות וקניות".
 
ברשת מסבירים כי קהל היעד העיקרי  הינן נשים בגילאי 45 – 25 נשואות ואמהות לילדים במעמד הבינוני.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...