 |
מחלבות טרה משיקה את "טרה קידס" - מותג מטריה לקטגוריית המעדנים לילדים , בהשקעה של 150 אלף דולר. במסגרת זו, מציגה החברה קו חדש של מוצרים בהם: קרם גבינת שוקולד למריחה, גבינה מוקצפת ויוגורטים בטעמי פירות. החברה אף עיצבה לוגו חדש וכן שינתה את עיצוב האריזות. בכוונת המחלבות להשקיע במהלך השנה הקרובה כמיליון דולר בפעילות שיווקית ופרסומית לקטגורייה. הפעילות תכלול פרסום בטלוויזיה, קולנוע, שילוט חוצות, עיתונות, פעילויות BTL וקד"מ. החברה מצפה ליעד מכירות של כ-35 מיליון שקל במעדנים, המהווה הכפלה של רמת המכירה הנוכחית; ולכ-50 מיליון שקל, כולל משקאות החלב בשקיות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|