ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טרה מעמיקה פעילות בקטגוריית הילדים
משיקה קו חדש של מוצרים תחת המותג "טרה קידס"; החברה תשקיע כמיליון דולר בפעילות פרסומית-שיווקית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
31/8/2004 14:01
מחלבות טרה משיקה את "טרה קידס" - מותג מטריה לקטגוריית המעדנים לילדים , בהשקעה של 150 אלף דולר.
 
במסגרת זו, מציגה החברה קו חדש של מוצרים בהם: קרם גבינת שוקולד למריחה, גבינה מוקצפת ויוגורטים בטעמי פירות.
 
החברה אף עיצבה לוגו חדש וכן שינתה את עיצוב האריזות.
 
בכוונת המחלבות להשקיע במהלך השנה הקרובה כמיליון דולר בפעילות שיווקית ופרסומית לקטגורייה.
 
הפעילות תכלול פרסום  בטלוויזיה, קולנוע, שילוט חוצות, עיתונות, פעילויות BTL וקד"מ.
החברה מצפה ליעד מכירות של כ-35 מיליון שקל במעדנים, המהווה הכפלה של רמת המכירה הנוכחית; ולכ-50 מיליון שקל, כולל משקאות החלב בשקיות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...