 |
משרד הפרסום גלר נסיס/D'Arcy במגעים לפיתוח פלטפורמה של תוכניות ריאליטי לבני נוער, שתתבסס על תוכן שיווקי. לצורך זה, הוקמה במשרד יחידה נפרדת לפיתוח תוכן, בשיתוף חברת ARTCOM, שתרכז את תחום התוכן השיווקי. לדברי יאיר גלר, מבעלי המשרד, מדובר בדרך מתוחכמת יותר ליצור מעורבות של הצופים. "אנו שמים את כל יהבנו על תוכניות הריאליטי לבני הנוער. עד כה התמקדו בתוכניות לבני 25 ומעלה, והחלטנו דווקא לפנות לפלח שוק זה, שלא פנו אליו בעבר והוא בעל פוטנציאל עסקי". ל-NRG נודע כי המשרד כבר פנה לגופי הפקה שונים, בהם מימד/MTVS, על מנת לפתח במשותף פורמט טליוויזיוני. לא מן הנמנע כי ישתפו בו פעולה לקוחות המשרד אשר בפרסומיהם פונים לפלח שוק הצעירים, בהם: נוקיה, החברה המרכזית למשקאות קלים ("פנטה" ו"ספרייט"), טבעול ואחרים. לדברי גלר, "פרסום סמוי הוא לא תוכן שיווקי. אנו נשים דגש על פיתוח משותף של מסרים עם גורמי ההפקה בשלב גיבוש התוכן, על מנת להשיג תוצאות תקשורתיות ראויות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|