/images/archive/gallery/161/172.jpgשוקו סויה של תנובה
מגוון מוצרי הסויה מתרחב: תנובה ושטראוס משיקות מוצרים חדשים
היקף שוק משקאות הסויה בישראל עומד על כ-6,400 טון שנתי
דפדף בכלכלה
טל פמסון 30/8/2004 12:55
מגוון מוצרי הסויה בישראל מתרחב: תנובה משיקה משקה סויה בטעם שוקו ושטראוס משיקה מעדני יוגורט סויה דיאט.
משקה הסויה בטעם שוקו של תנובה מועשר בסידן, ומכיל סוכר חום וסוכר פירות. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה: "בפיתוח השוקו הושקעו מאמצים רבים לאור רצוננו לעמוד בשני הקריטריונים אותם הצבנו לעצמנו: האחד הוא שוקו המותאם במיוחד לקהל המטרה והשני הוא עמידה בפרמטרים הבריאותיים הנדרשים ממשקה סויה".
השקת המשקה תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות, ובמבצע היכרות ארצי בו ישווק משקה הסויה בטעם שוקו במחיר 7.99 שקל במקום 10.85 שקלים לאריזת 1 ליטר.
בשטראוס-עלית לא נחים על זרי הדפנה: שטראוס מחלבות ממשיכה להרחיב את סדרת קסם הסויה לגרסת יוגורט דיאט בשני טעמים: דובדבן ורום צימוקים. שני המוצרים מועשרים בחיידקי יוגורט ידידותיים ומכילים פחות מ ½ אחוז שומן ו- 40 קלוריות ל 100 גר. מחיר מומלץ לצרכן: 4.25 שקלים לגביע של 150 גרם
היקף שוק משקאות הסויה בישראל עומד על כ-6,400 טון שנתי. מנתוני נילסן עולה כי נתח השוק של תנובה בתחום משקאות הסויה עלה מ 15% לממוצע של 22% בחודשים יוני יולי.