ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נערת הוואי
הוואי מנצלים את תחרות נערת החוף שתשודר בכבלים למבצע יחסי ציבור וקידום מכירות לסדרת השמפו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
30/8/2004 0:09
מותג השמפו "הוואי" נושא איתו כמעט תמיד אותו דימוי ויזואלי. בחורה בסגנון הוואי, פרח בשיערה, לבושה לרוב סטרפלס חושף כתפיים וכמובן בעלת שיער גולש וארוך, המתבדר ברוח או במים בהתאם לנסיבות ולאתר האקזוטי שנבחר. אותה דמות המותג המסתורית, וכן ישותו הפרסומית-שיווקית, נותרו יציבות לאורך שנים.
 
עכשיו חברת הנקל סוד עומדת לשלב את דמות "נערת הוואי" בתחרות "נערת החוף" שתשודר בספטמבר בשעות הפריים טיים בערוץ 3 של חברת הכבלים HOT וכן בשידורים חוזרים בערוץ אגו.
 
במסגרת התחרות, יוצרה קטגוריה מיוחדת וכך לצד נערת החוף, תיבחר גם נערת הוואי. הנערה הנבחרת לא תככב בפרסומות לשמפו.
 
מטרת המהלך היא בעיקר יחסי ציבור, ולאחר התחרות יעמלו יחצני החברה לדחוף את נערת הוואי לכל מדורי הרכילות במקומונים ובעיתונות הארצית.
 
בנוסף, מעורבות הוואי בתוכן כוללת הצבת מוצרי החברה במתחם התחרות, סרטון וידיאו המדגים שימוש במוצרי החברה, פרסומים בשבועון פנאי פלוס במודעות ההכרזה, וכמובן בעלות על הקטגוריה "נערת הוואי".
 
זוהי כניסת התוכן הראשונה של הוואי לשיתוף פעולה חווייתי טלוויזיוני. מהלך זה נעשה באמצעות קאראט מדיה וואן, המתמחה בהתאמת פתרונות תקשורת תוכניים בעלי ערך למותג.
 
השאלה המעניינת היא אם דמותה של נערת הוואי המסתורית לא תישחק או תקבל ממד של זילות בעקבות תחרות "נערת החוף ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...