ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לוריאל בקמפיין לבושם "אמור אמור"
הקמפיין יכלול סרטונים אינטראקטיביים נושאי פרסים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
29/8/2004 13:17
חברת לוריאל יוצאת בקמפיין פרסום למותג הבישום "אמור אמור", תחת הסיסמה: "אמור אמור – לשנה חדשה של אהבה".
 
במסגרת הקמפיין, יעלו 2 סרטוני טלוויזיה אינטראקטיביים במהלכם יוכלו מנויי חברות הכבלים והלווין, באמצעות השלט הדיגיטלי, לזכות ב- 600 בשמים של אמור אמור במתנה.
 
הקמפיין יכלול גם סרטוני פרסומת רגילים בטלוויזיה וכן תשדירי רדיו, המפנים לפעילות האינטראקטיבית.

במקביל, תקים החברה ברחבי הארץ "מתחמי אהבה", בהם יחולקו אלפי דוגמיות של הבושם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...