 |
חברת לוריאל יוצאת בקמפיין פרסום למותג הבישום "אמור אמור", תחת הסיסמה: "אמור אמור – לשנה חדשה של אהבה". במסגרת הקמפיין, יעלו 2 סרטוני טלוויזיה אינטראקטיביים במהלכם יוכלו מנויי חברות הכבלים והלווין, באמצעות השלט הדיגיטלי, לזכות ב- 600 בשמים של אמור אמור במתנה. הקמפיין יכלול גם סרטוני פרסומת רגילים בטלוויזיה וכן תשדירי רדיו, המפנים לפעילות האינטראקטיבית.
במקביל, תקים החברה ברחבי הארץ "מתחמי אהבה", בהם יחולקו אלפי דוגמיות של הבושם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|