 |
חברת אסם יוצאת קמפיין תדמית לחטיף במבה, תחת הסיסמה המוכרת "אין כמו במבה".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס, הוא בהיקף 3 מיליון שקל.
הסרטון מציג את דמות התינוק המוכרת, שהפעם הופך בן לילה לככוכב הוליוודי. כאשר הוא רואה ממרפסת המלון בו הוא שוהה זוג הורים הצועדים עם עגלה ובה תינוק האוכל במבה, מתעוררים בו געגועים עזים לישראל והוא חוזר הביתה.
הסרטון צולם באופן המדמה צילום במצלמה ביתית, על מנת לשוות לו גוון של סרט דוקומנטרי, ומשולבת בו דמות התינוק, העשויה באנימצית בתלת-מימד.
יצוין כי אחת לשנה לערך, יוצאת אסם בקמפיין מרכזי לחטיף, הנועד בעיקרו לשמר את המותג.
|
 |
 |
 |
 |
|
|