"מיונס" 9% של אסם זכה בתחרות האריזה המצטיינת של התאחדות התעשיינים
הזכייה מאפשרת לאסם להתמודד בתחרות האריזה העולמית היוקרתית "וורלד סטאר"
דפדף בכלכלה
רונית מורגנשטרן 26/8/2004 8:54
אסם זכתה ב"כוכב ישראל" בתחרות האריזה המצטיינת לשנת 2004 של התאחדות התעשיינים, על עיצוב עמדות המכירה בחנויות למיונז 9% שומן שהושק לאחרונה בשם "מיונס". הזכייה מאפשרת לאסם להתמודד בתחרות האריזה העולמית היוקרתית "וורלד סטאר", שבה יתמודדו חברות נוספות מכ-40 מדינות מרחבי העולם.
עמדות המכירה של מיונס 9%, המוצבות בנקודות המכירה ברחבי הארץ, עוצבו במחלקת הגרפיקה של אסם. האלמנט הוויזואלי המרכזי בעמדות הוא משקל-אדם המציג את אחוזי השומן הנמוכים במוצר של אסם לעומת מוצרי מיונז מתחרים- 65% שומן במיונז רגיל וכ-30% במיונז מופחת שומן. תעודות הזכייה בתחרות "כוכב ישראל" יוענקו בטקס חגיגי שיתקיים בחודש נובמבר 2004, במסגרת הכנס השנתי של המכון הישראלי לאריזה של התאחדות התעשיינים.