ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
"מיונס" 9% של אסם זכה בתחרות האריזה המצטיינת של התאחדות התעשיינים
הזכייה מאפשרת לאסם להתמודד בתחרות האריזה העולמית היוקרתית "וורלד סטאר"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
26/8/2004 8:54
אסם זכתה ב"כוכב ישראל" בתחרות האריזה המצטיינת לשנת 2004 של התאחדות התעשיינים, על עיצוב עמדות המכירה בחנויות למיונז 9% שומן שהושק לאחרונה בשם "מיונס". הזכייה מאפשרת לאסם להתמודד בתחרות האריזה העולמית היוקרתית "וורלד סטאר", שבה יתמודדו חברות נוספות מכ-40 מדינות מרחבי העולם.
 
עמדות המכירה של מיונס 9%, המוצבות בנקודות המכירה ברחבי הארץ, עוצבו במחלקת הגרפיקה של אסם. האלמנט הוויזואלי המרכזי בעמדות הוא משקל-אדם המציג את אחוזי השומן הנמוכים במוצר של אסם לעומת מוצרי מיונז מתחרים- 65% שומן במיונז רגיל וכ-30% במיונז מופחת שומן. תעודות הזכייה בתחרות "כוכב ישראל" יוענקו בטקס חגיגי שיתקיים בחודש נובמבר 2004, במסגרת הכנס השנתי של המכון הישראלי לאריזה של התאחדות התעשיינים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...