ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כללית בקמפיין לשירות מידע אישי להורים שבדרך
הקמפיין, בהיקף 1.5 מיליון שקל, ימשיך את שפת ה"למה?"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/8/2004 18:14
שירותי בריאות כללית יוצאת בקמפיין לשירות חדש להורים שבדרך: מידע אישי בנושאי גנטיקה, היריון ולידה.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, יכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ושיווק ישיר בהיקף של 1.5 מיליון שקל.
 
הפרסומת ממשיכה את שפת ה"למה?" המזוהה עם הכללית, כאשר בפרסומת נראה זוג בני 25 יושבים מול הטלוויזיה בתנוחה אינטימית, כשלפתע מגיע ילד קטן מחדר השינה ומפתיע אותם. הילד שואל את הזוג סדרת שאלות ולבסוף מציג הקריין את השירות החדש.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...