 |
שירותי בריאות כללית יוצאת בקמפיין לשירות חדש להורים שבדרך: מידע אישי בנושאי גנטיקה, היריון ולידה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, יכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ושיווק ישיר בהיקף של 1.5 מיליון שקל. הפרסומת ממשיכה את שפת ה"למה?" המזוהה עם הכללית, כאשר בפרסומת נראה זוג בני 25 יושבים מול הטלוויזיה בתנוחה אינטימית, כשלפתע מגיע ילד קטן מחדר השינה ומפתיע אותם. הילד שואל את הזוג סדרת שאלות ולבסוף מציג הקריין את השירות החדש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|