ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/127/746.jpg
משה גאון, פרסומאי צילום: יהונתן שאול
באומן-בר-ריבנאי ישמש כמשרד הפרסום של טלעד
גאון: "נרכז את החשיבה האסטרטגית לקראת המכרז ולאחריו"
דפדף בכלכלה
מיטל זדה
24/8/2004 13:12
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי נבחר לשמש כמשרד הפרסום של זכיינית ערוץ 2, טלעד.
מנכ"ל המשרד, משה גאון, שישמש כאסטרטג הראשי, אמר ל-NRG: "התבקשנו ללוות את טלעד לקראת המכרז לערוץ 2, ונרכז את החשיבה האסטרטגית גם בהמשך".
גאון הוסיף כי המשרד יהווה חלק מקבוצת יועצים, שמגייסת הזכיינית בימים אלו לקראת המכרז.
יצוין כי תקציב הפרסום של טלעד הוחזק ב-4 השנים האחרונות בידי משרד הפרסום ברוקנר-נטע.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...