 |
המהלך שמוביל משרד הפרסום מק'אן-אריקסון נגד הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, צובר תאוצה. כזכור, במק’אן-אריקסון החליטו לעתור לבג"צ, בדרישה שישווה את ההגבלות החלות על פרסומות להגבלות החלות על התוכן הטלוויזיוני. במכתב מטעם משרד עו"ד של מק'אן נטען כי "הרשות השנייה מחייבת את הפרסומות בסטנדרטים ’מוסריים’, אשר אין בינם לבין תכני כלל השידורים בישראל דבר וחצי דבר. הפרסומות הפכו ל’מעוז הפוריטניות’ של השידורים בישראל, וזאת להבדיל מכלל השידורים ותוך הגבלה חמורה, בלתי חוקית, בלתי חוקתית, ובלתי שוויונות על חופש הביטוי של הפרסומאים והמפרסמים בלבד". אל היוזמה של מק'אן הצטרפו ביומיים האחרונים משרדי הפרסום בהם ראובני-פרידן, זרמון-גולדמן ושמעוני-פינקלשטיין. משרדי פרסום נוספים, בהם: טמיר-כהן וגיתם קיבלו אף הם פנייה מטעם מק'אן, אולם טרם החליטו אם יצטרפו לתביעה. גם משרד הפרסום פוגל-לוין קיבל פנייה שכזו, אך החליט שלא להצטרף לכך. מנכ"ל המשרד, רענן סעד, המשמש גם כיו"ר ועדת האתיקה של איגוד חברות הפרסום, אומר ל-NRG, "מה שצריך לעשות זה להקים פורום של האיגודים (הפרסום והמפרסמים) ביחד עם הרשות השנייה. אני מתכוון לקדם את זה לקראת ועדת האתיקה ולהניע ביחד מהלך, תוך תקווה שכולם ישתתפו בזה". יצוין כי יו"ר איגוד הפרסום, רמי שלמור, כבר אמר בכלי התקשורת השונים כי הוא מתנגד נחרצות למהלך של מק'אן ואף פועל בקרב משרדי הפרסום על מנת להניעם מלהצטרף ליוזמה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|