ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרטנר משיקה ערוץ וידאו למוזיקה אלקטרונית בסלולר
נועד למשוך גם קהל יעד לא מבוסס כלכלית לשירותי הדור השלישי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אמיר טייג
23/8/2004 11:00
חברת פרטנר משדרגת את שירותי הדור השלישי שלה, ומשיקה ערוץ וידיאו של מוזיקה אלקטרונית, בינתיים במסגרת ניסוי בלבד.
 
הערוץ החדש, אשר נקרא 3GParty, פונה לקהל בלייני המועדונים וחובבי המוזיקה האלקטרונית בישראל, ויושק בשיתוף חברת התוכן והמוזיקה ג'י.אם.איי, שמייצגת בין השאר את אייל ברקן, די.ג'יי טייסטו מהולנד ותקליטנים מובילים נוספים.
 
הערוץ יאפשר ל-1,000 לקוחות פרטנר, הנמצאים בניסוי מבוקר של הדור השלישי, צפייה בערוץ המוזיקה האלקטרוני בהזרמה בזמן אמת של הערוץ למסך הסלולר.
 
ערוץ המוזיקה האלקטרונית פותח על-ידי חברת אנימציה מישראל בשיתוף עם חברה יפנית, המתמחה ביישומי תלת-ממד מהמתקדמים בעולם. ערוץ המוזיקה האלקטרונית מופנה בעיקר לקהל יעד צעיר, ולפיכך עשוי להעיד על כוונת חברת פרטנר לייעד את שירותי הדור השלישי גם לקהל רחב יותר ופחות מבוסס כלכלית, כבר בשלב ההשקה המסחרית.
 
לשם השוואה, חברת סלקום השיקה שירותים באמצעות מכשיר סוני-אריקסון, שעלותו לצרכן היא כ-5,400 שקל, הרבה מעבר להישג ידו של קהל הלקוחות הצעיר של החברה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...