 |
יורוקום, יבואנית נוקיה, המחזיקה בכ-40% משוק מכשירי הסלולר המקומי, הולכת ותופסת מעמד גם בשוק מכשירי הטלפון הקוויים. לטענת רמי קנת, סמנכ"ל השיווק והמכירות של יורוקום, בתום 3 חודשים מאז החלה יורוקום לייבא את מוצרי חברת יונידן לארץ, תופסים מוצרים אלה מעל 25% משוק הטלפונים האלחוטיים החדשים שנמכרים בישראל. לדברי קנת, יונידן הוא המותג הנמכר ביותר מכלל המותגים המשתתפים במיזם "בי-דיגיטל" של בזק, שבמסגרתו משווקת החברה, בין השאר, טלפונים הפועלים בטכנולוגיית DECT. יש לציין, כי בניגוד לטלפונים של יונדאי, סימנס וחברות נוספות, הפועלים בטכנולוגיית DECT, הטלפונים של יונידן פועלים בטכנולוגיה 2.4 ג'יגה-הרץ, אשר מאפשרת הוספת שלוחות נוספות רק מתוצרת יונידן. בעקבות ההצלחה השיווקית של מוצרי יונידן, החליטה יורוקום להביא לישראל סדרת טלפונים חדשים מתוצרת זו. השקת הסדרה החדשה תלווה בפרסום ארצי שיושתת על טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות ארצית, בהיקף כספי מדווח של כ-300 אלף דולר. יונידן הינה חברה יפנית המתמחה בפיתוח וייצור מכשירי קשר ימיים ויבשתיים, והטלפונים האלחוטיים הדיגיטליים שלה הם הנמכרים ביותר בארצות הברית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|