 |
מפעל הפיס יוצא בקמפיין למבצע חדש לחברי תוכנית המנויים, בכיכובה של מלכת היופי לשעבר, ימית הר- נוי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יכלול טלוויזיה ורדיו בהיקף מדווח של מיליון שקל. במסגרת המבצע, יוגרלו מדי שבוע בין המנויים 36 מכוניות שברולט, כאשר בסך הכל יחולקו במהלך חודש אוקטובר 180 מכוניות. לדברי סמנכ"ל שיווק ופרסום של הפיס, דורון אנגל, "ההחלטה לחלק עשרות מכוניות בשווי כולל של כ-18 מיליון שקל , היא חלק ממהלך חדש לשדרג ולשפר את החברות של המנויים באמצעות קיומן של שתי 'חגיגות' שנתיות עם פרסים שונים". אנגל הוסיף כי "ממשובים וסקרים שנעשו בקרב חברי תוכנית המנויים, עולה כי מרבית הלקוחות מעדיפים ריבוי של פרסים וריבוי של זוכים על פני פרס גדול לזוכה יחיד מידי שבוע".
|
 |
 |
 |
 |
|
|