 |
קבוצת שטראוס-עלית ממשיכה להוביל את טבלת המפרסמים הגדולים ביותר במשק, עם השקעה של 2.1 מיליון דולר על פרסום, בחודש יולי. כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום. אחריה בדירוג, החברה המרכזית ליצור משקאות קלים (קוקה קולה ישראל), שהוציאה כ-1.95 מיליון דולר, מרביתם על פרסום כפר המוזיקה בניצנים. במקום השלישי ניצבת פלאפון עם הוצאה בהיקף 1.34 מיליון דולר, כשאחריה, בפער זעום של 15 אלף דולר, מדורגת סלקום. סוגרת את החמישיה הראשונה בזק, עם השקעה של 1.26 מיליון דולר. גם בטבלת משרדי הפרסום לא חל שינוי ניכר. ממקאן אריקסון, ממשיך לשמור על ההובלה עם פעילות בהיקף 6.72 מיליון דולר. מזנב אחריו באומן-בר-ריבנאי, עם 6.6 מיליון דולר. אדלר-חומסקי & ורשבסקי מדורג שלישי עם היקף פעילות של כ-6.2 מיליון דולר, ואחריו שלמור-אבנון-עמיחי עם5.7 מיליון דולר. סוגר את רשימת חמשת המשרדים הפעילים ביותר ביולי - גיתם BBDO, עם 3.46 מיליון דולר בלבד. הקמפיין לטלפון הדיגיטלי של בזק מוביל את טבלת הקמפיינים, עם השקעה בסך של כ-729 אלף דולר. בפער ניכר אחריו, ממוקם הקמפיין לכפר המוזיקה של קוקה קולה, עם השקעה בשווי של 409 אלף דולר.
אחריהם מדורגים: הקמפיין לקפה טורקי עלית, עם 376 אלף דולר; קמפיין לסדרה החדשה של ספרינג עם השקעה של כ-339 אלף דולר; וסוגר את הרשימה הקמפיין "חופשת המיליונרים" של הלוטו עם היקף פרסום של כ-337 אלף דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|