ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
רשת האיפור איל מקיאג' תפתח השנה שני סניפים נוספים
איל מקיאג' מחזיקה ב-70% משוק חנויות האיפור בארץ. ממוצע המכירות ביחס למ"ר בסניפים עומד על כ-1,500 דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
22/8/2004 8:47
חברת האיפור איל מקיאג', בעלת רשת חנויות המונה 14 סניפים שפרוסים מאילת ועד לקריות, תוסיף עוד 2 סניפים לרשת עד סוף שנת הכספים הנוכחית - כך מסרה החברה. עוד נמסר, כי ממוצע המכירות למ"ר בסניפים נחלק ל-3 קבוצות: שלושה מסניפי החברה המובילים עומדים על ממוצע מכירות של 2,500 דולר למטר מרובע, ממוצע המכירות ברוב סניפי החברה הוא 1,800-1,200 דולר למטר מרובע ושני סניפים מהרשת בלבד עומדים על ממוצע של 700 דולר למטר מרובע.
 
ממוצע המכירות ביחס למטר מרובע בסניפים עומד על כ-1,500 דולר. עוד נמסר מהחברה, כי איל מקיאג' מחזיקה ב-70% משוק חנויות האיפור בארץ - מה שהופך אותה לחברה המובילה במכירת מוצרי איפור בישראל.
 
כמו כן, היא תופסת 12% משוק האיפור בישראל וכ-1% משוק מוצרי הטיפוח. המודל העסקי של איל מקיאג' מועמד לפרס יזם השנה בתחום הקמעונות של פירמת רואי החשבון העולמית ארנסט אנד יאנג ונציגיה בארץ קוסט-פורר וקסירר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...