 |
/images/archive/gallery/112/080.jpg אברהם ביגר, יור שופרסל
ארכיון  |
|
שופרסל ממתגת את מחלקת הנון פוד |
|
המיתוג ייעשה בתחום כלי הבית וטכסטיל לבית תחת המותג ONE; תשקיע 750 אלף שקל במהלך |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 18/8/2004 10:22 |
|
|
|
|
 |
חברת שופרסל עושה צעד נוסף בהפיכתה לרשת קמעונאית מורחבת, שמוכרת מעבר למוצרי מזון, וממתגת את פעילות כלי הבית והטגסטיל לבית תחת המותג שייקרא ONE. החברה תשקיע במהלך 750 אלף שקל. שלומי גינדי סמנכ"ל שיווק וסחר של רשת שופרסל , אמר כי שוק כלי הבית והטקסטיל לבית בישראל מוערך בכ- 1.6 מיליארד שקל, ומחזור המכירות של שופרסל בתחום עומד על כ- 130 מיליון שקל. שופרסל מנוהלת על ידי היו"ר אברהם ביגר והמנכ"ל אפי רוזנהויז, שמובילים מהלך של רה ארגון מקיף ברשת, הכולל פיטורים של מאות עובדים וסגירת סניפים.
לדברי גינדי, מטרת המיתוג היא לנכס את המוצרים הנמכרים בתחום, שמרביתם הם יבוא עצמי של הרשת ולהעניק ללקוח חווית קניה המשלבת איכות מוצר ומחיר שווה לכל נפש. המוצרים איכותיים ועומדים בביקורת ובתקנים מחמירים. "רשתות שופר-סל ובראשן קוסמוס ויוניברס קלאב, יהוו מוקד לצריכה שוטפת בתחומי הבית ולא רק מזון. אנו מצפים שהמהלך יביא לקוחות נוספים שיראו בנו אופציה לקניית מתנות החג.", הוסיף. איריס אלקוני, מנהלת הנון-פוד בשופרסל, ציינה "רשת שופרסל היא הרשת עם מכירות כלי הבית הגבוהות ביותר בישראל. תהליך המיתוג נותן מימד איכותי ויוקרתי לתחום ויחד עם שיפור הנראות במחלקות יצעיד את מכירות קדימה". איריס אלקוני הוסיפה ואמרה כי "אחד הדברים החשובים במהלך המיתוג היה לשדרג את מגוון המוצרים ולהשאירם במחיר אטרקטיבי ושווה לכל נפש. למרות השדרוג באיכות המוצרים, המחירים נשארו כפי שהיה נהוג בחגים קודמים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|