ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גלית גוטמן תמשיך להוביל את קמפיין החורף של H&O
הקמפיין בהיקף של חמישה מיליון שקל יעלה במהלך ספטמבר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
17/8/2004 15:24
גלית גוטמן ורז מאירמן יככבו בקמפיין הפרסום החדש של רשת האופנה H&O לעונת חורף 2005.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יכלול טלוויזיה, עיתונות, שילוט בנקודות המכירה וקטלוג שיופץ בכמיליון עותקים, בהיקף של כחמישה מיליון שקל.
 
לדברי יו"ר הדירקטוריון של הרשת, ישראל פלג, "גוטמן ממשיכה להוביל זו העונה הרביעית ברציפות את קמפיין הרשת, לנוכח ממצאי  סקרים שנערכו מהם עולה כי גוטמן משדרת ערכים התואמים את ערכי המותג - אופנתיות וחדשנות. בנוסף, היא מסמלת הורות צעירה ויפה התומכת בחוויית הקניה ורלוונטית עבור פלח גדול מקהל הלקוחות של H&O – משפחות".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...