 |
גלית גוטמן ורז מאירמן יככבו בקמפיין הפרסום החדש של רשת האופנה H&O לעונת חורף 2005. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יכלול טלוויזיה, עיתונות, שילוט בנקודות המכירה וקטלוג שיופץ בכמיליון עותקים, בהיקף של כחמישה מיליון שקל. לדברי יו"ר הדירקטוריון של הרשת, ישראל פלג, "גוטמן ממשיכה להוביל זו העונה הרביעית ברציפות את קמפיין הרשת, לנוכח ממצאי סקרים שנערכו מהם עולה כי גוטמן משדרת ערכים התואמים את ערכי המותג - אופנתיות וחדשנות. בנוסף, היא מסמלת הורות צעירה ויפה התומכת בחוויית הקניה ורלוונטית עבור פלח גדול מקהל הלקוחות של H&O – משפחות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|