ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תנובה בקמפיין למעדני קרלו ספירלה
הקמפיין עולה כחודש לאחר השקת המוצרים, כיוון שהחברה לא הצליחה לעמוד בביקוש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
17/8/2004 11:44
תנובה יוצאת בקמפיין חדש לסדרת מעדני קרלו ספירלה, תחת הסיסמה: "קרלו – איזה מלך!".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יכלול טלוויזיה, עיתונות, קולנוע ואינטרנט, בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל.

בסרטון, מככבת דקלה קידר ("פרוייקט Y"), המבצעת ביחד עם הדמות המצוירת קרלו, ריקוד נוסח הסרט "ספרות זולה".
 
מתנובה נמסר כי  "הקמפיין עולה כחודש לאחר השקת סדרת המעדנים, כיוון שהחברה לא הצליחה לעמוד בביקוש הרב למוצרים".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...