 |
תנובה יוצאת בקמפיין חדש לסדרת מעדני קרלו ספירלה, תחת הסיסמה: "קרלו – איזה מלך!".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יכלול טלוויזיה, עיתונות, קולנוע ואינטרנט, בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל.
בסרטון, מככבת דקלה קידר ("פרוייקט Y"), המבצעת ביחד עם הדמות המצוירת קרלו, ריקוד נוסח הסרט "ספרות זולה". מתנובה נמסר כי "הקמפיין עולה כחודש לאחר השקת סדרת המעדנים, כיוון שהחברה לא הצליחה לעמוד בביקוש הרב למוצרים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|