ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אקדמיה פורצת דרך
קמפיין תדמית ראשון למכללה האקדמית יהודה ושומרון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
17/8/2004 11:28
המכללה האקדמית יהודה ושומרון יוצאת בקמפיין תדמית ראשון, תחת הסיסמה: " אקדמיה פורצת דרך".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, יכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.
 
הקמפיין מציג ארבעה מחקרים שנערכו במכללה, ומהווים פריצת דרך בתחומם, כגון: מחקר הבודק את השפעת הטיפול הכולל מרכיבים מצמח המריחואנה על ילדים חולי סיסטיק פיברוזיס ומחקר שיטה חדשנית לניבוי בעיות עתידיות בתפקוד קצב הלב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...