 |
חברת עוף טוב הודיעה על כינוס כל מותגיה ("עוף טוב", "הוד לבן" ו"מילי") תחת המותג: "עוף טוב". המנכ"ל הנכנס של החברה, הרצל עוזר, מסר כי "מדובר בצעד ראשון במסגרת תוכנית מפנה כוללת לחיזוק המותג, הגדלת המכירות והורדת העלויות". מנהל השיווק, עודד פרידמן, הוסיף כי "הכוונה בשלב זה היא למקד את מאמצי השיווק של החברה במיתוג כל מוצריה תחת מותג אחד הנהנה מאהדה רבה בקרב הציבור, ולנצל את המותג החזק "עוף טוב" על מנת למנף את מגוון מוצריה של החברה בשווקים בהם היא פועלת". המהלך האסטרטגי ילווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, שיכלול טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות, בהיקף של 5 מיליון שקל. במרכז הקמפיין הושם דגש על אלמנט המשפחה (הורים + 2 ילדים) הנהנית ממגוון המוצרים שמציעה החברה, תוך מתן דגש על חלקן של הנקניקיות והנקניקים בארוחה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|