ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
לא צריך להביא מסיני-נקטר "איילנד" ישווק גם בארץ
"איילנד", המיוצר בחצי האי סיני, מופץ בהצלחה ב-5 השנים האחרונות בארצות הברית, קנדה ואירופה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
17/8/2004 9:30
חברת אדיר ר.י סחר, יבואנית ומשווקת "מאסטר קפה" ו"קוקיו", תשווק גם את נקטר הפירות "איילנד", שרכש לעצמו קהל ישראלי שהתאהב בו במהלך חופשות בסיני וחזר עם בקבוקים בתרמילים. המדובר בנקטר סמיך המכיל 40% פרי, בטעמים מנגו או גויאבה. בהחדרת המותג לישראל תשקיע החברה כ-150 אלף דולר. "איילנד", המיוצר בחצי האי סיני, מופץ בהצלחה ב-5 השנים האחרונות בארצות הברית, קנדה ואירופה.
 
המוצר משווק בבקבוקי זכוכית שקופים של 250 מ"ל ומחירו בישראל יהיה 5 שקלים. אסטרטגיית ההחדרה של המותג החדש זהה לאסטרטגיה שבה החדירה החברה בשנה שעברה את "מאסטר קפה": בשלב הראשון יופץ איילנד בפריסה ארצית בקיוסקים, פיצוחיות, חנויות מכולת, חופי ים ותחנות דלק. בשלב השני, מקווים בחברה שבעקבות דרישת הצרכנים, ייכנס המשקה גם לרשתות השיווק. את תהליך ההחדרה ילווה משרד הפרסום נפתלי אברהם, שזכה בתקציב הפרסום. קמפיין ההחדרה צולם כולו בסיני.
 
הקונספט הפרסומי רגשי ומדגיש את תחושת החופש והרוגע של סיני המתלווה לצריכת המשקה. כמו כן תלווה את ההשקה פעילות קידום מכירות בחופי הרחצה בארץ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...