ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אשכנזי-זלצמן מקים חברת אינטראקטיב חדשה
אינטר-מדיה תספק פתרונות גם ללקוחות שאינם עובדים עם המשרד;הפרסום באינטרנט תופס כ-3% מעוגת הפרסום
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
15/8/2004 16:35
משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן מקים חברת אינטראקטיב חדשה, אינטר-מדיה, שתשרת את לקוחות המשרד.
 
החברה תעניק שירותי קריאייטיב ורכישת מדיה באינטרנט ותנוהל על-ידי אלדד זנטי, ששימש בעבר כסופרוויזר בחברת האינטראקטיב MRM מקבוצת מקאן-אריקסון.
 
החברה תציע שירותים גם ללקוחות שאינם עובדים עם אשכנזי-זלצמן במדיה הקונבנציונאלית. לדברי זנטי, "החברה תספק פתרונות נוספים במדיה כגון: סלולר, בניית אתרים, בניית מאגרי נתונים ופרסום דיגיטלי".
 
אינטר-מדיה מצטרפת למספר חברות אינטראקטיב הפועלות היום בשוק, כאשר מרבית המשרדים נמצאים בבעלות משרדי הפרסום הגדולים כגון: מקאן אריקסון, אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שלמור-אבנון-עמיחי ואריאלי-פובליסיס.
 
"אני לא חושב שהשוק נמצא ברוויה, מדובר בתחום שעדיין צומח ויש מקום לעוד חברות חדשות. אנחנו נבדל את עצמנו על-ידי יצירת חוויה אינטראקטיבית ויצירת קריאייטיב שונה וייחודי", מסביר זנטי.
 
יצוין כי על-פי סקר שבוצע על-ידי חברת BDI, עולה כי  היקף הפרסום באינטרנט, המוערך בכ-25 מיליון דולר בשנה, עלה בשנה האחרונה בכ- 45%-55% ועומד כעת  על 3% מכלל עוגת הפרסום.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...