 |
משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן מקים חברת אינטראקטיב חדשה, אינטר-מדיה, שתשרת את לקוחות המשרד. החברה תעניק שירותי קריאייטיב ורכישת מדיה באינטרנט ותנוהל על-ידי אלדד זנטי, ששימש בעבר כסופרוויזר בחברת האינטראקטיב MRM מקבוצת מקאן-אריקסון. החברה תציע שירותים גם ללקוחות שאינם עובדים עם אשכנזי-זלצמן במדיה הקונבנציונאלית. לדברי זנטי, "החברה תספק פתרונות נוספים במדיה כגון: סלולר, בניית אתרים, בניית מאגרי נתונים ופרסום דיגיטלי". אינטר-מדיה מצטרפת למספר חברות אינטראקטיב הפועלות היום בשוק, כאשר מרבית המשרדים נמצאים בבעלות משרדי הפרסום הגדולים כגון: מקאן אריקסון, אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שלמור-אבנון-עמיחי ואריאלי-פובליסיס. "אני לא חושב שהשוק נמצא ברוויה, מדובר בתחום שעדיין צומח ויש מקום לעוד חברות חדשות. אנחנו נבדל את עצמנו על-ידי יצירת חוויה אינטראקטיבית ויצירת קריאייטיב שונה וייחודי", מסביר זנטי. יצוין כי על-פי סקר שבוצע על-ידי חברת BDI, עולה כי היקף הפרסום באינטרנט, המוערך בכ-25 מיליון דולר בשנה, עלה בשנה האחרונה בכ- 45%-55% ועומד כעת על 3% מכלל עוגת הפרסום.
|
 |
 |
 |
 |
|
|