ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חיים בסרט
הרשות השנייה פסלה את הפרסומת של YES בנימוק שהנתונים שהציגה על ראשוניות בשידור סרטים אינם נכונים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
11/8/2004 17:18
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו פסלה  את הפרסומת של חברת הלווין YES, שסיסמתה: "4 מכל 5 סרטים חדשים משודרים ב-YES".
 
מבדיקה שערכה הרשות, לבקשתה של חברת הכבלים HOT, עולה כי נתון זה אינו נכון.

סמנכ"ל טלוויזיה ברשות השנייה, איילת מצגר, מסרה כי  "מהנתונים עולה כי חברת הלווין רכשה 168 סרטים מתוך 203 הסרטים שהופצו ואילו HOT רכשו 111 סרטים. לפיכך, היחס של 4 מתוך 5 סרטים חדשים שהגיעו מחו"ל נכון מבחינה חשבונאית של מספר הסרטים שנרכשו, אולם אינו נכון לגבי ראשוניות השידור".
 
מצגר הוסיפה עוד כי קיים  ספק רב שחברת הלווין שידרה לראשונה את הסרטים שרכשה, שכן אין הסכם לרכישה בלעדית של סרטים אלה וייתכן שחלקם החופף של הסרטים שודרו בערוצי הכבלים. "לכן", אומרת מצגר, "הטענה כי הסרטים מוקרנים קודם כל ב-YES אינה נכונה".
 
כפי שפורסם ב-nrg, חברת הכבלים פנתה אל רשות השנייה בתביעה לפסול את הפרסומת בנימוק של הטעיית הצופים ואף איימה בפנייה לבית המשפט. הרשות השנייה החליטה כאמור להוריד החל מהיום (יום ד') את הפרסומת מהאוויר עד שלא יבוצעו בה תיקונים נדרשים.
 
תגובת YES לא התקבלה עד מועד פרסום הידיעה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...