ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
רשת בונז'ור משיקה סדרת לחמי שאור
מנכ"ל בונז'ור: שוק לחמי האיכות נאמד בכ-10 מיליון שקל בשנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
11/8/2004 15:37
בונז'ור משיקה לראשונה סדרת "לחמי שאור" המאפשרת לשווק לחמים לנקודת האפיה ברשתות השיווק ובחנויות. לחמי השאור של בונז'ור משלבים שיטות יצור והתפחה המתבססות על השאור הקלאסי בתוספת טכנולוגיה מתקדמת כך שמתקבל לחם המתאים לאפיה במקום. בפיתוחה של טכנולוגיית "התפוח והקפוא" ומיתוגה ברשתות השיווק השקיעה בונז'ור כ-100 אלף דולר.
 
סדרת לחמי השאור כוללת חמישה סוגי לחמים והם במשקל של 500 גר': לחם שאור בזילקום, לחם שאור זיתים, לחם שאור דגנים, לחם שאור אגוזים, ולחם שיפון.
 
מנכ"ל בונז'ור רביב ברוקמאייר אמר:"שוק לחמי האיכות נאמד בכ- 10 מיליון שקל בשנה והוא נשלט בידי כעשרה אופי בוטיק שונים, המוכרים את לחמיהם במעדניות ובחנויות ייעודיות ומתמחות , בעיקר בערים הגדולות תוך שהם פונים לפלחי אוכלוסייה מוגדרים".
 
הלחמים ימכרו עם שקית נייר מעוצבת וממותגת בונז'ור וימכרו במחיר של כ- 12 ש"ח לצרכן ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...