ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרטנר בשת"פ עם אביב גפן למנויי הדור ה-3
לקוחות orange יוכלו לצפות בכתבה דוקומנטרית שהכין גפן על פסטיבל הרוק באנגליה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/8/2004 8:09
חברת פרטנר, העמיקה את שיתוף הפעולה הם הזמר אביב גפן. במסגרת זו, יצא גפן מטעמה לסקר את פסטיבל הרוק Glastonbury, בבריטניה.

לקוחות orange, המשתתפים בהשקה המבוקרת של הדור השלישי, יוכלו לצפות בכתבה שהכין גפן בווידאו, דרך אייקון המוזיקה.
 
יצוין כי שיתוף הפעולה של פרטנר עם גפן, זו השנה השנייה, כולל בין היתר: קישור מאתר האינטרנט של orange
לאתר הרשמי של גפןהממותג orange, רינגטונים משיריו, אייקונים, תמונות ועוד.

בנוסף, הופיע גפן ב-2 פסטיבלי  play&music של orange, כולל הופעת בכורה עם הרכב blackfield.
 
לדברי סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, איריס בק, "עם כניסת החברה לדור השלישי, מצטרף נדבך חדש לשיתוף הפעולה עם גפן, בפלטפורמה החדשנית של הדור  ה-3". בק הוסיפה כי "החברה מפנה  משאבים לפיתוח ולבדיקה של פורמטים ייעודיים לסלולר במטרה להעשיר את חווית הלקוחות".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...