ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
משרד נולד
ביקשנו מכ-20 פרסומאים בכירים להרכיב הנהלה מנצחת למשרד פרסום. הקולגות מסתבר, דווקא יודעים לפרגן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
6/8/2004 13:13
משרד פרסום טוב, יודע כל פרח קופי, מתחיל בשותפים. אם לא רוטנברג, פרידמן ובראל (ממקימי משרד הפרסום קשר-בראל – לימים מק'אן אריקסון) לא היה היום אילן שילוח לאחד האנשים החזקים בענף. ומעניין איפה היה רענן סעד, לולא ההחלטה של דוד וצבי (פוגל ולוין בהתאמה) לפתוח משרד פרסום בתקופה בה דור הג'ינס עדיין לא טעם קווינס.

היום, כשכל בוגר
המכללה למינהל חולם על משרד משלו, בדקנו מה הרכב השותפים האידאלי שיתרום להצלחת המשרד. קבלו את נבחרת החלומות שלנו: משה גאון-שלומי אבנון-רמי יהושע. כל אחד מהם זכה במספר קולות מרשים. אז בפעם הבאה שאתם שוקלים משרד פרסום, אולי כדאי שתרימו טלפון לגאון-אבנון-יהושע. תגידו שאנחנו שלחנו אתכם ואולי יסכימו להוריד את הריטיינר.
 
משה גאון. שותף
שלומי אבנון. שותף
רמי יהושע. שותף
דרוש: קסם אישי
אז אחרי שאספנו שותפים מפה ומשם, הגיע הזמן להצטייד במנכ"ל. הדרישות: אסרטיביות, קריאייטיביות, חוש לעסקים והרבה קסם אישי. התוצאות: אילן שילוח (יו"ר מק'אן אריקסון) מוביל, אורן פרנק (מנכ"ל משותף במק'אן אריקסון) - מדורג שני וסוגר את רשימת האופציות - רענן סעד (מנכ"ל פוגל-לוין).

אילן שילוח. מנכ"ל
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...