/images/archive/gallery/144/469.jpgסדרת סיידר הגליל
יחסי ציבור
טמפו בקמפיין למשקאות סיידר הגליל
הקמפיין בכיכובו של גיא לואל בהיקף כמיליון דולר
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 4/8/2004 12:43
חברת טמפו יוצאת בקמפיין חדש לסדרת המשקאות המשולבים (מיצי תפוחים ופירות) של סיידר הגליל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/ BBDO הוא בהיקף של כמיליון דולר, תחת הסיסמא: "סיידר הגליל - ככה סוחטים תפוחים".
הקמפיין כולל שלושה סרטונים, בכיכובו של השחקן גיא לואל ("חוכמת הבייגלה"), המביאים את סיפורו של בחור אשר עומד בפני משימה לא פשוטה שהציבה לו זוגתו - סחיטת תפוחים. הפתרון המסתמן הוא בקבוק סיידר.