ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טמפו בקמפיין למשקאות סיידר הגליל
הקמפיין בכיכובו של גיא לואל בהיקף כמיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/8/2004 12:43
חברת טמפו יוצאת בקמפיין חדש לסדרת המשקאות המשולבים (מיצי תפוחים ופירות) של סיידר הגליל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/ BBDO  הוא בהיקף של כמיליון דולר, תחת הסיסמא: "סיידר הגליל - ככה סוחטים תפוחים".
 
הקמפיין כולל שלושה סרטונים, בכיכובו של השחקן גיא לואל ("חוכמת הבייגלה"),  המביאים את סיפורו של בחור אשר עומד בפני משימה לא פשוטה שהציבה לו זוגתו - סחיטת תפוחים. הפתרון המסתמן הוא בקבוק סיידר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...