ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המשבר בין יונייטד לטלעד - על סף פתרון
הערכות בענף: שני הצדדים התגמשו, אך לא ניתנו ליונייטד הנחות משמעותיות במחירים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/8/2004 11:32
המשבר שנוצר בין חברת המדיה יונייטד לזכיינית ערוץ 2 טלעד, על סף פתרון. לאחר יומיים של מגעים, אשר במהלכם לא שודרו פרסומות של לקוחות יונייטד בהם: פרטנר, שטראוס-עלית, יפאורה תבורי ועוד, על מסך טלעד, הגיעו הצדדים להבנות חדשות.

"זה היה משברון, פתרנו את הבעיות וביום חמישי כבר יועלו תשדירי יונייטד", אומר ל-nrg המשנה למנכ"ל טלעד, אילן טוביהו.

מנכ"ל יונייטד, אורן יוניוב, אומנם טוען כי טרם התקבלה החלטה סופית בעניין, אולם מדגיש כי מתנהל "משא ומתן פרודוקטיבי".

כפי שפורסם ב-nrg, יונייטד הודיעה כי תפסיק לרכוש זמן אוויר לפרסום בטלעד, עד שלא יוזלו המחירים. בטלעד, טענו מנגד כי נתוני הרייטינג משקפים את רמת המחירים והודיעו כי אין בכוונתם להתפשר.

הערכות בענף הן כי שני הצדדים נאלצו להגמיש מעט את עמדותיהם על מנת להגיע לעמק השווה. בכל מקרה, סבורים בענף כי לא ניתנו ליונייטד הנחות משמעותיות במחירים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...