ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פורשת מנהלת הפרסום של ערוץ 10
ההערכות בערוץ: בעקבות מינויה של פנינה שנהב צפויים שינויים פרסונליים נוספים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
3/8/2004 16:06
גורמים בערוץ 10 העריכו היום כי מנהלת הפרסום של הערוץ, חגית עברון-פוקס, החליטה לפרוש בעקבות ההחלטה הסופית על מינויה של פנינה שנהב למשנה למנכ"ל לתחומי השיווק והפיתוח העסקי.
 
עברון-פוקס, שעבדה בעבר במשרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, הודיעה לאחרונה למנכ"ל הערוץ, ניר למפרט, על כוונתה לפרוש כבר בספטמבר.
 
עוד מעריכים בערוץ כי מינויה של שנהב, יוביל לשינויים פרסונליים נוספים במחלקת השיווק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...