ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תנובה חנכה את "בית תנובה" שירכז את כל משרדי החברה
יוצאת בקמפיין שיזמין את הציבור לבחור את "הפרה הכי ישראלית"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
3/8/2004 11:33
חברת תנובה השלימה את תהליך ריכוז כל משרדיה תחת קורת גג אחת, בסינמה סיטי שבצומת גלילות.
"בית תנובה" החדש, כולל את משרדי ההנהלה, מטות החטיבות (החלב, הבשר, הביצים  והשוק המקצועי - "תנובה-שף"), נציגויות של חברות הבת, מרכז המחשבים ואת מרכז המבקרים "חוויה בתנובה". יצוין כי במתחם הסינמה סיטי, ממוקם משרד הפרסום ראובני-פרידן, המחזיק דווקא בתקציב החברה המתחרה - שטראוס.
 
לרגל ההשקה, תוצג במתחם תערוכה הכוללת כ - 30 דגמים של פרות, בגודל טבעי, שעוצבו על-ידי סטודנטים משנקר. בין הפרות: "הפרה איילונה" – בהשראת הפקקים בכבישי איילון, "פרת כדורגל" המשלבת את צבעי כל  הקבוצות, "פרת פיצוחים" משובצת כולה בגרעינים ואגוזים, "פרת חמסה" נגד העין הרע ועוד.
 
במקביל, מעלה החברה קמפיין פרסום המזמין את הציבור לבקר בתערוכה ולבחור את "מיס תנובה" - הפרה הכי ישראלית.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/ BBDO , יכלול עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט בהיקף של חצי מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...