ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חיים בנאי יככב בקמפיין לשייק-בר
יבואנית המכשיר הצטרפה לפרוייקט "מעשר" של הבימאי יום טוב ותתרום 10 שקלים מכל שייק-בר שיימכר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
29/7/2004 17:23
חברת ברימאג, יבואנית מותגי קנווד,  יוצאת בקמפיין חדש לסדרת מכשיר השייק-בר.
 
הקמפיין, בהפקת משה יום טוב ובהיקף של כחצי מיליון דולר, יכלול סרטון טלוויזיה שיוקרן לאורך חודש אוגוסט.
 
בסרטון, מציג חיים בנאי (הזכור כ"אלברט פירות"), את מכשיר השייק בר כשסביבו מגוון פירות טרופיים ואקזוטיים ומזכיר את שמותיהם של שאר בני משפחת בנאי המוכרים.
 
במהלך הסרטון מזכיר בנאי שהחברה מתחייבת לתרום מעשר בסך 10 שקלים מכל שייק בר שיימכר, לעמותה של ילדים רעבים במסגרת פרוייקט "מעשר" שיזם הבימאי יום טוב.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...