 |
חברת ברימאג, יבואנית מותגי קנווד, יוצאת בקמפיין חדש לסדרת מכשיר השייק-בר. הקמפיין, בהפקת משה יום טוב ובהיקף של כחצי מיליון דולר, יכלול סרטון טלוויזיה שיוקרן לאורך חודש אוגוסט. בסרטון, מציג חיים בנאי (הזכור כ"אלברט פירות"), את מכשיר השייק בר כשסביבו מגוון פירות טרופיים ואקזוטיים ומזכיר את שמותיהם של שאר בני משפחת בנאי המוכרים. במהלך הסרטון מזכיר בנאי שהחברה מתחייבת לתרום מעשר בסך 10 שקלים מכל שייק בר שיימכר, לעמותה של ילדים רעבים במסגרת פרוייקט "מעשר" שיזם הבימאי יום טוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|