 |
חברת פרוקטר&גמבל יוצאת בקמפיין חדש לטמפוני "טמפקס קומפאק", בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס/Darcy, יכלול טלוויזיה, עיתונות וקולנוע, תחת הסיסמא: טמפקס קומפאק – ללכת על בטוח" מנהל המותג, יואב צוקר, מסר כי: "הקמפיין מיועד לקהל צעיר ואנרגטי, שתחושת הביטחון הבסיסית חשובה לו ומלווה אותו בכל ההיבטים, על אחת כמה וכמה בתחום ההיגיינה הנשית". מנתוני החברה עולה כי המחזור הכספי של כלל שוק הטמפונים בישראל, עומד על כ- 35 מיליון שקל. טמפקס מחזיק נתח של כ- 35 אחוז מהשוק הכספי והציג גידול של כ- 4 אחוז בשנת 2004.
|
 |
 |
 |
 |
|
|