ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרוקטר&גמבל בקמפיין חדש ל"טמפקס קומפאק"
מותג הטמפונים הציג גידול של כ- 4 אחוז בשנת 2004
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
29/7/2004 11:39
חברת פרוקטר&גמבל יוצאת בקמפיין חדש לטמפוני "טמפקס קומפאק", בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס/Darcy, יכלול טלוויזיה, עיתונות וקולנוע, תחת הסיסמא: טמפקס קומפאק – ללכת על בטוח"
 
מנהל המותג, יואב צוקר, מסר כי: "הקמפיין מיועד לקהל צעיר ואנרגטי, שתחושת הביטחון הבסיסית חשובה לו ומלווה אותו בכל ההיבטים, על אחת כמה וכמה בתחום ההיגיינה הנשית".
 
מנתוני החברה עולה כי המחזור הכספי של כלל שוק הטמפונים בישראל, עומד על כ- 35 מיליון שקל. טמפקס מחזיק נתח של כ- 35 אחוז מהשוק הכספי והציג גידול של כ- 4 אחוז בשנת 2004.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...