 |
חברת אסם יוצאת בקמפיין טלוויזיה לסדרת השטרודלים הפריכים, שהושקה לאחרונה תחת מותג "עוגות הבית". הקמפיין, בהיקף של 2.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גיתם / BBDO, הוא תחת הסיסמה המוכרת: "כי עוגות זו המומחיות שלנו, מהבית". בסרטון מוצגת דמות האופה, המוכרת מקמפיין "עוגות הבית" של אסם, כאשר הפעם מצטרפת אליו אמא, להדגשת אלמנט הביתיות של העוגות החדשות. לאורך כל הסרטון המסך חצוי לשניים, כאשר בצד אחד האמא ובצד השני האופה ושניהם אופים את השטרודלים בדיוק באותה הטכניקה ועם אותם הרכיבים. מהחברה נמסר כי "בחודש ההשקה, תפסה סדרת השטרודלים 8% מנתח שוק העוגות המוכנות (נילסן, יוני 04, במונחים כספיים). אסם מובילה את קטגוריית עוגות המדף המוכנות, עם נתח שוק של 52% (נילסן, יוני 04, במונחים כספיים). בעקבות ההשקה, צופה החברה גידול של 10% במכירות "עוגות הבית".
|
 |
 |
 |
 |
|
|