ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
'סיידר הגליל' מתעדכנת: משיקה שישה טעמים בבקבוקים שקופים
טמפו: הסדרה החדשה תכיל כ-50% פרי, ותכלול שישה טעמים חדשים, המבוססים על מיץ תפוחים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
שגית פסטמן
28/7/2004 9:05
גם משקאות הסיידר של טמפו מתחדשים: סדרת 'סיידר הגליל' החדשה תימכר בבקבוקי פלסטיק שקופים, המאפשרים לראות את צבע המשקה, בניגוד למוצרי המתחרים המשווקים בקרטוניות אטומות.
 
מסקרים שערכה טמפו עולה, כי הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש משקאות בבקבוקים שקופים, בכדי לראות מה הוא שותה. בנוסף, נתפס הבקבוק השקוף כייצוגי יותר ומתאים לאירוח. לדברי טמפו, הסדרה החדשה תכיל 40%-50% פרי, ותכלול שישה טעמים חדשים, המבוססים על מיץ תפוחים: תפוח קינמון, תפוח דובדבן, תפוח פסיפלורה, תפוח מנגו, תפוח תפוז ותפוח צלול.
 
הסדרה תשווק באריזה של ליטר, ובמחיר מומלץ של 6 שקלים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...