 |
גם משקאות הסיידר של טמפו מתחדשים: סדרת 'סיידר הגליל' החדשה תימכר בבקבוקי פלסטיק שקופים, המאפשרים לראות את צבע המשקה, בניגוד למוצרי המתחרים המשווקים בקרטוניות אטומות. מסקרים שערכה טמפו עולה, כי הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש משקאות בבקבוקים שקופים, בכדי לראות מה הוא שותה. בנוסף, נתפס הבקבוק השקוף כייצוגי יותר ומתאים לאירוח. לדברי טמפו, הסדרה החדשה תכיל 40%-50% פרי, ותכלול שישה טעמים חדשים, המבוססים על מיץ תפוחים: תפוח קינמון, תפוח דובדבן, תפוח פסיפלורה, תפוח מנגו, תפוח תפוז ותפוח צלול. הסדרה תשווק באריזה של ליטר, ובמחיר מומלץ של 6 שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|