 |
הפנטומימאי חנוך רוזן יככב בקמפיין פרסום חדש של חברת קלינטון - יבואנית מקרר נורמנדה, תמורת 50 אלף דולר. הקמפיין, בהשקעה של כ-450 אלף דולר, יכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה: "נורמנדה- המקרר השקט בעולם". ממשרד הפרסום מידן-שנהב, שהפיק את הקמפיין, נמסר כי "החיבור המושלם בין פנטומימה לשקט של המקרר, יוצר את האפקט המתבקש". חנוך רוזן מסר: "החיבור ביני לבין מקרר שקט זו הברקה שכל מילה נוספת עליה מיותרת".
|
 |
 |
 |
 |
|
|