ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חנוך רוזן יככב בקמפיין למקררים תמורת 50 אלף דולר
רוזן: "החיבור ביני לבין מקרר שקט זו הברקה שכל מילה נוספת עליה מיותרת"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
27/7/2004 17:16
הפנטומימאי חנוך רוזן יככב בקמפיין פרסום חדש של חברת קלינטון - יבואנית מקרר נורמנדה, תמורת 50 אלף דולר.
 
הקמפיין, בהשקעה של כ-450 אלף דולר, יכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה:  "נורמנדה- המקרר השקט בעולם".
 
ממשרד הפרסום מידן-שנהב, שהפיק את הקמפיין, נמסר כי "החיבור המושלם בין פנטומימה לשקט של המקרר, יוצר את האפקט המתבקש".
 
חנוך רוזן מסר: "החיבור ביני לבין מקרר שקט זו הברקה שכל מילה נוספת עליה מיותרת".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...