 |
"הכנסת היא מקום של תככים ומניפולציות וצריך קודם כל להגן על הנוער מפני הפוליטיקאים עצמם", כך אומר ל-nrg הדר גולדמן – מבעלי משרד הפרסום זרמון-גולדמן. זאת בתגובה להצעת החוק הפרטית של חבר הכנסת רוני בר-און, לסיווג, סימון ואיסור שידורים מזיקים (תיקון איסור פרסומת וקדימונים מזיקים). ההצעה עברה בקריאה טרומית, והיא תידון בוועדת הכלכלה של הכנסת בשבועות הקרובים. בהתאם להצעה, ייאסרו לשידור פרסומות בעלות רמיזות מיניות, או כאלה הפוגעות בטעם הטוב ובכבוד האדם, ואף יוטלן סנקציות פליליות כלפי העוברים על החוק.
זרמון-גולדמן עלה לכותרות לא אחת לאחר שייצר קמפיינים פרובוקטיביים, שחלקם אף נאסרו לשידור או צונזרו.לדברי גולדמן, , "על ילדים צריך להגן מפני תכנים ולא מפני פרסומות, והדוגמא הטובה ביותר לכך היא סדרת הטלוויזיה המורדים המשודרת בשעות אחר הצהריים - כאשר כל הסקרים מראים על השפעתה השלילית על בני נוער". גם יו"ר ועדת האתיקה של איגוד הפרסומאים ומנכ"ל משרד הפרסום פוגל-לוין/Oglivy, רענן סעד, תומך בהבחנה של גולדמן. "הצעת החוק נראית על פניה מיותרת. אם יוצגו נתונים שיראו שאכן ההגבלות שיש היום על סרטים אכן עובדות ויוצרות שינוי בהתנהגות או הגנה על האוכלוסייה שמועדת לפגיעה, אז הנושא לגיטימי לדיון. אבל אם מדובר בכיסוי תחת של אחד מהמעורבים, אז זה נראה לי מיותר". באיגוד כבר הודיעו כי יפעלו כנגד חקיקה זו. גולדמן, אומנם מפקפק ביכולות האיגוד אך מבטיח להירתם למאבק. "אני בספק אם לאיגוד יש כלים ביצועיים לעמוד כנגד חקיקה כזאת. במידה והיא תעבור, אני באופן אישי אעתור לבג"ץ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|