ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
אבסולוט משיקה את level: מותג פרימיום חדש של וודקה
המחיר המומלץ לצרכן עבור המשקה החדש: 360 שקל ל-75 מ"ל. לשם השוואה, מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק וודקה אבסולוט עומד על 68 שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
22/7/2004 8:39
אבסולוט משיקה את level - מותג-על חדש של וודקה שישווק בישראל החל מהשבוע. ישראל היא אחת מ-5 המדינות הראשונות בעולם שבהן מושק המשקה החדש. לדברי אריאל אפשטיין, מנכ"ל הכרם, יבואנית מוצרי אבסולוט בישראל: "שוק הוודקה סופר פרימיום צובר תאוצה בעולם ועומד על קצב צמיחה של כ-68% בארצות הברית ב-6 השנים האחרונות".
 
מנכ"ל הכרם אמר עוד: "אנו בטוחים כי המוצר יצליח גם בישראל כפי שהוא מצליח בארצות הברית, משום שהצרכן הישראלי מושפע מטרנדים ומגמות בשוק האמריקני". המחיר המומלץ לצרכן עבור המשקה החדש: 360 שקל ל-75 מ"ל. לשם השוואה, מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק וודקה אבסולוט עומד על 68 שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...