 |
לשלום קראוס מנתניה יש בעיה מסתורית, שלא בטוח אם נצליח לעזור לו לתקן. "בזמן נסיעה אני שומע רעשים באזור הגלגל השמאלי האחורי. במוסך פירקו והרכיבו בחזרה את כל המכלולים. אפילו החליפו בולם זעזועים, אבל גם זה לא פתר את הבעיה. מה לעשות? ". אם כן, מכיוון שהרעש מגיע מאחור, אנחנו היינו מהמרים על חלק כלשהו
שברגיו השתחררו. זה יכול להיות לוחיות בידוד שמגינות על ממיר קטליטי, תפס שאמור להחזיק את המפלט (אגזוז), שהשתחרר או ניזוק, קטע מן המפלט שאינו מעוגן טוב או חלק שבור במערכת הפליטה. אגב, מוזר שבמוסך החליפו בולם אחורי בודד, מפני שמאוד רצוי להחליף בולמים בזוגות כדי לשמור על רמת שיכוך זהה משני צדי המכונית.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
שאלה אוטומטית
|
 |
|
 |
 |
 |
|
א. אברמוביץ' מחיפה מבקש הסבר אודות דרך הנהיגה הנכונה עם תיבת הילוכים אוטומטית. מכיוון שבנושא זה עסקנו כאן לא מעט, נשיב באופן ספציפי לשאלה אחת, שהיא: "האם בירידה אני יכול להוריד את ידית ההילוכים כך שלא יהיה צורך להשתמש הרבה בבלמים? והאם אפשר ללחוץ גם על כפתור ה-hold?". ובכן , כפתור ה-hold מונע מן התיבה לשלב את ההילוך הבא, ולכן בעת הלחיצה עליו, בתאוצה, התיבה תישאר בהילוך נמוך. בתיבות אחרות מותקן כפתור O/D שמבטל את יחס ההעברה הגבוה ביותר. שילוב ידית ההילוכים יעקוף את הלחיצה על הכפתור. כעיקרון, השימוש הנכון צריך להיות לחיצה על כפתור ה-O/D לקראת בלימה או לחיצה על כפתור hold לפני שהתיבה מעלה להילוך הגבוה ביותר. שילוב הידית עלול לא להשפיע אם המהירות גבוהה מדי, ולכן תידרש בלימה להפחתת המהירות. שימוש מזדמן בהורדת הילוכים לא אמור להזיק לתיבת ההילוכים. שאלות ניתן לשלוח לפקס: 03-5632803 או לדוא"ל: gilmel@maariv.co.il |  |  |  |  | |
|