 |
רשת מלונות פתאל, יוצאת בקמפיין לקידום המותג "פתאל" ולעידוד הזמנת נופש במלונות הרשת - בהיקף של 350 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, הוא תחת הסיסמה: " לדבר זה עוזר. להזמין יותר.." הסרטון מציג משפחה המבלה באחד ממלונות הרשת. בשלב העזיבה, נמצאת המשפחה ב"משבר נפשי" והמלון מציע להם את מרכז התמיכה של הרשת, שהוא למעשה מרכז ההזמנות. רשת מלונות פתאל, מנהלת את מותגי המלונות: מרידיאן, מג'יק, פרדייז, גולדן טוליפ וקלאב מד קוראל ביץ' באילת - המיועד להיפתח השנה מחדש . הרשת סיימה את החצי הראשון של שנת 2004 בגידול של 18% בתפוסת המלונות, לעומת התקופה מקבילה אשתקד, וסך הכנסותיה גדלו ב-65 אחוז והסתכמו ב-180 מיליון שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|