ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רשת מלונות פתאל בקמפיין תדמיתי
הרשת סיימה את החצי הראשון של שנת 2004 בגידול של 18% בתפוסת המלונות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
21/7/2004 10:07
רשת מלונות פתאל, יוצאת בקמפיין לקידום המותג "פתאל" ולעידוד הזמנת נופש במלונות הרשת - בהיקף של 350 אלף דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA,  הוא תחת הסיסמה: " לדבר זה עוזר. להזמין יותר.."
 
הסרטון מציג משפחה המבלה באחד ממלונות הרשת. בשלב העזיבה, נמצאת המשפחה ב"משבר  נפשי"  והמלון מציע להם את מרכז התמיכה של הרשת, שהוא למעשה מרכז ההזמנות.
 
רשת מלונות פתאל, מנהלת את מותגי המלונות: מרידיאן, מג'יק, פרדייז, גולדן טוליפ וקלאב מד קוראל ביץ' באילת - המיועד להיפתח השנה  מחדש .
 
הרשת סיימה את החצי הראשון של שנת 2004 בגידול של 18% בתפוסת המלונות, לעומת התקופה מקבילה אשתקד, וסך הכנסותיה גדלו ב-65 אחוז והסתכמו ב-180 מיליון שקלים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...