ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שפ"א בקמפיין בעקבות פרסום נתוני TGI
הסיסמה "נכון, הפרסום ברדיו עובד. מסתבר שבשפ"א יותר" - היא תגובה צינית לשפ"מ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
20/7/2004 17:09
חברת שפ"א (שירותי פרסום אזוריים) יוצאת בקמפיין חדש לרגל פרסום תוצאות סקר TGI, לפיהן נמשכת מגמת התחזקות שפ"א על חשבון שפ"מ (שירותי פרסום מקומי).
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, הוא תחת הסיסמה: "נכון, הפרסום ברדיו עובד. מסתבר שבשפ"א יותר". זאת בקריצה לסיסמה המוכרת של שפ"מ ("הפרסום ברדיו עובד").
 
הקמפיין, בהיקף מדווח של 150 אלף דולר, יכלול טלוויזיה ומודעות בעיתונות בהן יודגשו נתוני הסקר המראים כי  הפער בין שפ"א לשפ"מ גדל ל- 7.6% בקרב גילאי 49 – 18.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...