 |
חברת שפ"א (שירותי פרסום אזוריים) יוצאת בקמפיין חדש לרגל פרסום תוצאות סקר TGI, לפיהן נמשכת מגמת התחזקות שפ"א על חשבון שפ"מ (שירותי פרסום מקומי). הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, הוא תחת הסיסמה: "נכון, הפרסום ברדיו עובד. מסתבר שבשפ"א יותר". זאת בקריצה לסיסמה המוכרת של שפ"מ ("הפרסום ברדיו עובד"). הקמפיין, בהיקף מדווח של 150 אלף דולר, יכלול טלוויזיה ומודעות בעיתונות בהן יודגשו נתוני הסקר המראים כי הפער בין שפ"א לשפ"מ גדל ל- 7.6% בקרב גילאי 49 – 18.
|
 |
 |
 |
 |
|
|