 |
מותג החיתולים "פמפרס" של פרוקטר אנד גמבל ושירותי בריאות כללית פותחים בשיתוף פעולה אסטרטגי בהיקף של כ-5 מיליון שקל. במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי תושק פעילות שיווק ופרסום משותפת ופעילות הסברה נרחבת בכל הקשור לבריאות התינוק. דיילות של פמפרס יגיעו לבתי חברות הקופה ויעניקו הדרכה וטיפים כיצד לחתל, במחלקות היולדות של בתי-החולים ששייכים לשירותי בריאות כללית ישתמשו בחיתולים של פמפרס, ובנוסף, לקוחות הכללית יקבלו גם דיוור ישיר הכולל ערכה משותפת לפמפרס ולכללית ובה קלטות על התפתחות הילד, קופון לרכישת פמפרס וחומרים מקצועיים נוספים העוסקים בטיפול בתינוק בחודשיו הראשונים. כמו כן, תחנות לבריאות התינוק של שירותי בריאות כללית ימותגו בצבעים של המותג פמפרס או באמצעות שילוט שלו. לשירותי בריאות כללית 3.8 מיליון לקוחות ו-1,300 מרפאות בפריסה ארצית, 37 מרכזים לבריאות הילד, 32 מרכזים לבריאות האישה ו-14 בתי-חולים. מדובר בפעם הראשונה שנרקם שיתוף פעולה בהיקף כזה בין חברה מסחרית לבין קופת חולים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|