ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של "דיזיין סנטר" לברוקנר-נטע
התקציב בהיקף 1.5 מיליון דולר טופל עד כה בידי משרד הפרסום פלד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
15/7/2004 12:32
תקציב הפרסום של רשת "דיזיין סנטר", בהיקף של כמיליון וחצי דולר,  עבר למשרד הפרסום ברוקנר-נטע . התקציב טופל ב- 5 השנים האחרונות על-ידי משרד הפרסום פלד. 
 
בתחילת השנה שקלה הרשת לקיים מכרז פרסום בין כמה משרדים, אולם בסופו של דבר נעשתה פנייה ישירה למספר קטן של משרדים בינוניים.
 
לדברימנכ"ל  דיזיין סנטר, ליליאנה מור, ברוקנר-נטע הגישו לרשת אסטרטגיה שיווקית-פרסומית חדשה ומפתיעה. "התרשמתי מהיכולת של המשרד לבצע עבורנו את המהלך שישאיר אותנו מובילי ענף העיצוב בישראל".
 
בכוונת החברה לצאת בקמפיין פרסום חדש לקראת סוף החודש.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...