 |
תקציב הפרסום של רשת "דיזיין סנטר", בהיקף של כמיליון וחצי דולר, עבר למשרד הפרסום ברוקנר-נטע . התקציב טופל ב- 5 השנים האחרונות על-ידי משרד הפרסום פלד. בתחילת השנה שקלה הרשת לקיים מכרז פרסום בין כמה משרדים, אולם בסופו של דבר נעשתה פנייה ישירה למספר קטן של משרדים בינוניים. לדברימנכ"ל דיזיין סנטר, ליליאנה מור, ברוקנר-נטע הגישו לרשת אסטרטגיה שיווקית-פרסומית חדשה ומפתיעה. "התרשמתי מהיכולת של המשרד לבצע עבורנו את המהלך שישאיר אותנו מובילי ענף העיצוב בישראל". בכוונת החברה לצאת בקמפיין פרסום חדש לקראת סוף החודש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|