ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
האחיות פיק יקבלו כ-34 אלף דולר על קמפיין WOW
הקמפיין שיעלה בספטמבר ימשיך את הקו התזזיתי של הפרסומות הקודומות לאינטרנט המהיר של בזק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
15/7/2004 11:39
האחיות שרונה ודניאלה לבית משפחת פיק, ישתכרו כ-17 אלף דולר כל אחת, עבור הקמפיין לשירות האינטרנט המהיר של בזק –WOW. האחיות נבחרו להוביל את הקמפיין לאור השימוש הגבוה מצידן במילה "וואו".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, מתוכנן לעלות לאוויר במהלך חודש ספטמבר ויכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.
 
הקמפיין ימשיך את הקו התזזיתי שבלט בפרסומות הקודומת ל-WOW. הסרטון עצמו צולם ב-14 לוקיישנים שונים ולדברי גורמים בהפקה "תוצג בו אווירת דיסקוטקים ונוכחות מאסיבית של אלכוהול".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...