הקמפיין שיעלה בספטמבר ימשיך את הקו התזזיתי של הפרסומות הקודומות לאינטרנט המהיר של בזק
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 15/7/2004 11:39
האחיות שרונה ודניאלה לבית משפחת פיק, ישתכרו כ-17 אלף דולר כל אחת, עבור הקמפיין לשירות האינטרנט המהיר של בזק –WOW. האחיות נבחרו להוביל את הקמפיין לאור השימוש הגבוה מצידן במילה "וואו".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, מתוכנן לעלות לאוויר במהלך חודש ספטמבר ויכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.
הקמפיין ימשיך את הקו התזזיתי שבלט בפרסומות הקודומת ל-WOW. הסרטון עצמו צולם ב-14 לוקיישנים שונים ולדברי גורמים בהפקה "תוצג בו אווירת דיסקוטקים ונוכחות מאסיבית של אלכוהול".