ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
רשת סבארו מתחברת לשורשים: משיקה פסטיבל קיץ איטלקי
סבארו פוצחת בפסטיבל קיץ איטלקי - "הכי איטליאנו בסבארו", שמטרתו לחזק את התדמית האיטלקית של הרשת בישראל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
15/7/2004 9:21
רשת מסעדות האוכל האיטלקי המהיר סבארו פוצחת בפסטיבל קיץ איטלקי - "הכי איטליאנו בסבארו", שמטרתו לחזק את התדמית האיטלקית של הרשת בישראל. במסגרת הפסטיבל יוצאת הרשת בסדרת מנות חדשות, וביניהן ברוסקטה - פיצה אישית שעשויה מ-4 גבינות, ופיצה אישית עם חציל ועגבניה, קלצונה עם גבינת סטרקינו וקלצונה עם גבינת סטרקינו ופטריות, רביולי עם גבינה, רוטב עגבניות וקישואים, מגוון חדש של סלטים ואנטיפסטי, מרק יוגורט קר עם מלפפונים ושמיר.
 
במסגרת הפסטיבל ייערכו גם הנחות בשיעור 10%-20%. רשת סבארו, שמפעילה 23 סניפים ברחבי הארץ, תפתח השנה עוד שתי מסעדות. מחזור הפעילות של הרשת בשנת 2003 הגיע לכ-65 מיליון שקל, ועמיר חסון, מנכ"ל הרשת, צופה שבשנת 2004 יגיע מחזור המכירות לכ-75 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...